środa, 27 kwietnia 2016

Najlepszy lekarz jaki jest!

Od ostatniego optymistycznego rymidełka trochę minęło i ani razu nie było lepiej :/
Pewnie jak wszystkim spragnionym brakuje mi zdecydowanie słoneczka w tym smutnym jak ..... kraju :).
Najważniejsze, że udało się w ostatnim odwiedzić wszystkich specjalistów lekarzy jakich tylko sobie możecie wyobrazić. Tak, tak zapytacie jak to możliwe, przecież przy naszej służbie zdrowia nie starczyłoby mi na to życia. Krótko mówiąc po prostu poddałem się kilkudniowej wiosennej głodówce oczyszczającej. Panują na ten temat przeróżne zdania, ale ja ze swojego doświadczenia, bo nie jest to moja pierwsza głodówka lecznicza zdecydowanie polecam. Nie ma nic bardziej zdrowego co możecie sobie zrobić. Jeśli potrzebujecie dokładnych informacji internet aż kipi. Ja ze swojej strony służę pomocą i dobrą radą. Nawet nie wiecie w jak cudowny sposób odbija się to na praktyce jogi, ale to już inna historia.
Jeśli jesteś poszukiwaczem, o którym wspominałem jakiś czas temu i czytasz właśnie ten wątek, zważ na to i zastanów się dlaczego akurat teraz tutaj trafiłeś. Przypadkiem, czy może jednak nie hmm?
Zrodzi się myśl, a potem można wszystko zmienić - wszystko! Byleby tylko na lepsze...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz